kaedah mendapat keuntungan sekadar 3-10 pips



Saya mendapat keuntungan berdasarkan kepada melihat candelistik di atas....

kepada kawan2 yang berminat dan kepada new biee yang masih baru dan berminat untuk berjaya dalam forex... sya sudi mengajar....

satu saja yang nak bagitau... saya akan mengajar mereka yang berminat dengan minat yang mendalam kerana bagi saya tiada guna mengajar mereka yang tidak mahu belajar... buang air liur sahaja...

 
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response.
8 Responses
  1. salam .sila ajar saya 0104370205 (syafiq hj othman)

  2. salam .sila ajar saya 0104370205 (syafiq hj othman)

  3. Sistem candlestick memang bisa digunakan untuk menghasilkan keuntungan yang optimal. sekarang saya masih menggunakan sistem trading dengan pola teknik support resistance di octafx walaupun memang yang terpenting adalah analisa yang tepat agar OP kita bisa menghasilkan keuntungan yang optimal

  4. As salam tuan,sy newbie berminat nk belajar dgn mendalam lg dan ingin berjaya dlm forex.email sy rahimahfaridul@gmail.com

  5. untuk bisa mendapatkan keuntungan di forex bukan hal yang mudah apalagi forex punya resiko yang snagat tinggi. kita harus punya bekal ilmuyang cukup baik jika ingin mendapatkan keuntungan diforex. dengan akun demo dan edukasi dari octafx maka kita akan mendapatkan banyak bekal untuk bisa melakukan traidng dengan baik

  6. Sekali turunkan modal,berapa kali akan dapat pulangan. Dikira dalam masa sekali sebulan.

  7. Adakah maksud menang menang dalam forex? Berapa % keuntungan akan diperolehi daripada modal,secara keseluruhan?

  8. Quantum Binary Signals

    Get professional trading signals delivered to your mobile phone every day.

    Follow our trades today and profit up to 270% a day.

Leave a Reply

 
Add to Technorati Favorites free counters